Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en andere vragen die voor jou wellicht goed zijn om door te lezen:

  • Waarom zou ik kiezen voor voedingssupplementen van Time 4 Supplements?
    Wij zijn innovatief en vooruitstrevend op het gebied van voedingssuppletie. Alle doorontwikkelde kennis van de afgelopen jaren is verwerkt in deze unieke 'lijn'. Wij maken uitsluitend gebruik van de beste ingrediënten en zorgen voor de best verkrijgbare opneembaarheid van de producten. Wij garanderen dat al onze producten zeer hoogwaardig zijn.

  • Waarom is de honing op de website zo prijzig in vergelijking met andere honing?
    De honing wordt slechts enkele weken in Nieuw Zeeland geproduceerd. Dit is een zeer zorgvuldig en duurzaam proces. Deze honing bevat Methylglyoxal, ook wel MGO genoemd. Deze MGO waarde is een aanduiding voor de hoogte van unieke bio-actieve eigenschappen in deze honing. Deze honing kan niet vergeleken worden met 'normale' honing en is dan ook een totaal ander product.

  • Kan ik een tijdstip aangeven voor het bezorgen van mijn bestelling?
    Helaas is dit niet mogelijk.

  • Kan ik ook zakelijk producten bij Time 4 Supplements bestellen?
    Ja, dit kan zeker. Indien je contact opneemt per e-mail, dan wordt er met je naar de mogelijkheden gekeken.

  • Zijn de prijzen op de website in- of exclusief BTW?
    Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
    Indien het product niet naar wens is, is de verzending altijd voor rekening en risico van de verzender. Je dient het pakket goed te verpakken en voldoende gefrankeerd aan ons te retourneren.

  • Wat als er iets bij mijn bestelling ontbreekt of wanneer er schade is aan mijn bestelling?
    Neem in dit geval direct contact met ons op, zodat we snel samen tot een geschikte oplossing kunnen komen. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid.

  • Is er ook een winkel waar ik de producten en/of materialen kan bekijken?
    Nee, het betreft alleen een online webshop.

  • Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
    Dit is zeker mogelijk. De verzendopties geeft de webshop aan, voordat de betaling plaatsvindt. Hierbij kan jouw bestelling tevens op locatie afgehaald worden. Vriendelijk verzoek om dit per e-mail of in de 'opmerkingen balk' aan te geven bij de bestelprocedure.

  • Kan ik het product omruilen als ik het verkeerde product heb besteld?
    Wij streven naar een goede service en zullen dan ook op elk ogenblik met je kijken of dit mogelijk is. Stel de vraag gerust per e-mail als dit het geval is. Uiteraard moeten de producten ongeopend en zonder beschadingen zijn, indien je deze wenst te ruilen.

  • Wat als ik klachten ervaar van de voedingssupplementen?
    Dit komt nagenoeg nooit voor, maar is natuurlijk niet onmogelijk. Indien je klachten ervaart, bespreek dit dan ten alle tijde en neem gerust contact met ons op, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken.

  • Ik ervaar al langere tijd bepaalde klachten en ben benieuwd of dit nadelig kan zijn in relatie tot jullie voedingssupplementen. Hoe kom ik erachter of ik deze producten kan (door)gebruiken?
    Bij twijfel adviseren wij jou altijd om dit bespeekbaar te maken met jouw (huis)arts. Hij/zij zal aangeven of dit nadelig kan zijn voor jouw klachten.

  • Ik ben jullie voedingssupplementen gaan gebruiken, maar een bepaald product is niet naar mijn zin. Kunnen jullie hier wat mee?
    Wij vinden dit erg vervelend om te moeten horen. Helaas kunnen wij niks met geopende en gebruikte producten. Wij kunnen jou alleen van dienst zijn als de producten ongeopend zijn. 

  • De inhoud van een voedingssupplement ziet er anders uit dan ik had verwacht en ik twijfel of het product goed is. Wat raden jullie mij aan?
    Bij twijfel adviseren wij direct contact op te nemen met Time 4 Supplements en het product niet te gebruiken. Wij zullen het zelf beoordelen en bekijken of het product afwijkt en wel/niet gebruikt kan worden.

  • Hebben jullie ook 'samples' om een product te proberen, alvorens ik een hele pot aanschaf?
    Helaas is deze mogelijkheid er niet. Neem gerust contact met ons op als je twijfelt of het desbetreffende product wat voor je is. We kunnen jou mogelijk ondersteunen met ons persoonlijk advies.